رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقای خاص شخصا درمورد مصدومان و بازیکنان آماده تیمش تصمیم گیری کرده و رسما اعلام می کند که آیا روی بازیکنان حساب باز خواهد کرد یا نه

Jose Mourinho, Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، دائما در حال افزایش قدرتش در باشگاه رئال مادرید یاست . آقای خاص حالا این قدرت را دارد که اگر بازیکنی تنبلی بکند و ضعیف کار کند، مورینیو تلفن را برمی دارد و شماره او را می گیرد و نظرش را به او منتقل می کند. آقای خاص حالا یک رئیس با قدرت مطلقه است که نبض کار را در دست گرفته. اگر او تو را نخواهد، خیلی شفاف و روشن به تو می گوید. این کاری است که انجام خواهد داد و این روند را تغییر نخواهد داد. این اتفاقی است که بیشتر تحسین ها را برای آقای خاص به همراه داشته تا انتقادات. چرا که فوتبالیست ها همواره از صداقت مورینیو متشکرند .

 

چرا که این صداقت را به نیمکت نشینی در طول یک فصل ترجیح می دهند.

این قانون مورینیو است. او درمورد بازیکنان آماده یا مصدوم تیمش تصمیم گیری می کند وو نظرش را شفاف و مستقیم به بازیکنان اعلام می کند. نه واسطه ای به کار می گیرد و نه حرفش را پنهان می کند.

مورینیو هیچ واهمهه ای ندارد. او زمانی که تصمیم به جدایی بازیکنی بگیرد، رک و راست این را اعلام می کند .

زمانی که بازار نقل و انتقالات هم بسته شده و رقابتها برای رئال شروع شود، تیم مورینیوفبرای او تیمی مقدس و یک خانواده متحد خواهد بود.. به عنوان مثال لاسانادیارا فصل گذشته حتی با رئالی ها به تور تابستانی نرفت، چون می خواست از رئال جدا شود ولی در نهایت در رئال ماند ویکی دیگر از این بازیکنان تیم بود.

مورینیو در طول عمر مربیگری اش با تمام شاگردانش شفاف و روراست بوده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید